Znana telewizja kończy nadawanie. „Globalna strategia Warner Bros. Discovery”
Decyzja właściciela TVN

Znana telewizja kończy nadawanie. „Globalna strategia Warner Bros. Discovery”

Gessler powraca do „MasterChef Junior”. Kiedy nowy sezon?

Gessler powraca do „MasterChef Junior”. Kiedy nowy sezon?

Karolina Gilon – prowadząca Love Island. Kim jest, wiek, kiedyś, Instagram, mąż

Karolina Gilon – prowadząca Love Island. Kim jest, wiek, kiedyś, Instagram, mąż

W nocy z 17 na 18 marca telewizja Boomerang zakończy nadawanie. Jak poinformował właściciel, działanie to jest częścią globalnej strategii Warner Bros. Discovery.

Boomerang jest stacją należącą do Warner Bros. Discovery. Kanał kieruje swoje programy do dzieci w wieku 4-7 lat. Boomerang prezentuje lekką i pełną humoru rozrywkę ze znanymi bohaterami. Na antenie stacji można zobaczyć przygody między innymi Królika Bugsa i Strusia Pędziwiatra. Nie brakuje też odcinków kreskówek z serii Scooby-Doo, Tom i Jerry oraz Jaś Fasola.

W miejsce telewizji Boomerang ruszy nowy kanał – Cartoonito. Stacja będzie miała zbliżony format do swojego poprzednika. Telewizja kierowana będzie do dzieci w wieku od 2 do 6 lat. Na jej antenie pojawią się kreskówki już teraz znane z Boomeranga.

Portal tvpolsat.info zapytał rzeczniczkę prasową Polsat Box, czy można rozwiązać umowę. Jak poinformowała, Boomerang przejdzie rebranding i nic się nie zmieni w dostępności tego kanału

Polecamy