Film „Barbie” zdobył serca polskiej publiczności i stał się hitem, zajmując czołowe miejsce na liście Box Office 2023. W weekend otwarcia w Polsce produkcja przyciągnęła rekordową liczbę 493 tysięcy widzów.
„Barbie” to druga najchętniej oglądana w Polsce premiera po okresie pandemii i jedna z najpopularniejszych premier Warner Bros. w historii. Globalny sukces produkcji szacowany jest na 353 milionów dolarów.
W miniony weekend „Barbie” osiągnęła ogromny sukces. Bardzo cieszymy się z rekordowej frekwencji i pozytywnych reakcji publiczności. Film uzyskuje również bardzo entuzjastyczne recenzje ze strony krytyków, dlatego jestem przekonana, że będzie z sukcesem gościł na ekranach kin przez całe lato – mówi Kasia Kieli, President and Managing Director Warner Bros. Discovery w Polsce oraz CEO TVN.
Barbie – fabuła
Świat Barbie to idealne miejsce, w którym nie brakuje perfekcyjnych mieszkańców. W tym idealnym świecie wydarzy się jednak coś niesamowitego. Barbie zacznie przeżywać kryzys egzystencjalny. W związku z tym bohaterka postanowi wyruszyć do prawdziwego, nieidealnego świata. W podróży towarzyszy jej Ken.
Film dostępny jest w polskich kinach w wersji z dubbingiem (Paulina Gałązka i Mateusz Banasiuk w rolach głównych) i w oryginale z napisami.