Cieszyński: TVN odmawia emisji spotu o mObywatel 2.0
Minister "informuje"

Cieszyński: TVN odmawia emisji spotu o mObywatel 2.0

Fot.: TVN Warner Bros. Discovery
Kulisy przejęcia Twittera przez Elona Muska. „Prawdziwy armagedon”

Kulisy przejęcia Twittera przez Elona Muska. „Prawdziwy armagedon”

Totalne remonty Szelągowskiej – trwa casting. Jak się zgłosić?

Totalne remonty Szelągowskiej – trwa casting. Jak się zgłosić?

Minister Cyfryzacji, Janusz Cieszyński napisał na Twitterze, że telewizja TVN odmówiła emisji spotu dotyczącego nowej wersji aplikacji mObywatel.

mObywatel 2.0 to nowa wersja aplikacji. Wraz z jej publikacją dodano mDowód. Elektroniczny dokument uprawnia do posługiwania się nim w niemal wszystkich sytuacjach formalnych. Warto pamiętać, że nie jest to cyfrowa wersja dowodu osobistego. Dokumenty różnią się serią i numerem, datą wydania i ważności. mDowodem nie można posługiwać się m.in. w bankach. Będzie to możliwe dopiero od 1 września.

Dzięki aplikacji mObywatel 2.0, Polacy będą mogli prowadzić pojazdy mechaniczne od razu po zdanym egzaminie. Nie ma już konieczności czekania na wydrukowanie plastikowego dokumentu przez Urząd Miasta. To właśnie tę funkcjonalność promuje specjalny spot Daniela Milewskiego.

„Niestety TVN odmówił emisji”

Wideo informujące o zmianach zostało opublikowane na Twitterze przez posła PiS, Daniela Milewskiego. Minister Cyfryzacji w rządzie Zjednoczonej Prawicy, Janusz Cieszyński dodał komentarz.

Ruszamy z nową kampanią promującą mObywatela z Daniel Milewski w roli głównej. Niestety TVN odmówił emisji… – napisał Janusz Cieszyński.

Jak przystało na Ministra Cyfryzacji, potrafi on doskonale poruszać się w świecie mediów społecznościowych. W kilka godzin tweeta wyświetliło ponad 10 tysięcy użytkowników.

Czy TVN odmówił emisji spotu Ministerstwa? Odpowiedź pojawiła się poniżej. Janusz Cieszyński dodał, że „to tak z przymrużeniem oka”. Sprostowanie zobaczyło kilkaset czytelników.

TVN bez reklam rządowych?

Ministerstwa Finansów zaprezentowało dane na temat wysokości środków przeznaczanych na promocję i kampanie informacyjne. Jednostka w 2022 roku swoje projekty komunikowała w trzech telewizjach: Polsacie, TVP i Telewizji Republika.

Ministerstwo Klimatu i Środowisko zapłaciło między innymi 110 tysięcy złotych za emisję materiałów promujących energetykę jądrową w Pytaniu na śniadanie TVP2.

Polecamy